המלחמה באוקראינה: פוטין הכריז על גיוס כוחות מילואים

שלמה ריזל No Comments on המלחמה באוקראינה: פוטין הכריז על גיוס כוחות מילואים

אזרחים שעברו צבא בסיסי יידרשו כעת להתגייס – והם יעברו תרגילי אימון נוספים. המטרה היא שחרור כל חבל דונבאס שהופך להיות חלק מרוסיה

הנשיא הרוסי פוטין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המלחמה באוקראינה: הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין הכריז על גיוס חלקי של כוחות מילואים לצורך תגבור כוחות הלוחמים באוקראינה. אזרחים שעברו צבא בסיסי יידרשו כעת להתגייס – והם יעברו תרגילי אימון נוספים. המטרה היא שחרור כל חבל דונבאס שהופך להיות חלק מרוסיה.

פוטין: "הצבא האוקראיני תחת פיקוד אפקטיבי של המערב. החזית שלנו היא למעלה מאלף ק"מ. האוקראינים התקדמו להסדרים איתנו אבל המערב דאג ששיחות השלום ייכשלו. אוקראינה ניסתה להשיג נשק גרעיני. יש בה ניאו נאצים".

גורם בכיר במחלקת המדינה של ארה"ב הודיע הלילה כי ארצו תנקוט בצעדים משמעותיים אם רוסיה תספח לשטחה שטחים שכבשה בחודשים האחרונים באוקראינה. בכוונת מוסקבה לקיים משאל עם באזורים שנכבשו ועל פי תוצאותיו תחליט אם לספח את השטחים.

קנצלר גרמניה אולף שולץ אמר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חייב להכיר בכך שהוא לא יכול לנצח במלחמה מול אוקראינה. "השאיפות של פוטין מסכנות גם את רוסיה וגם את אוקראינה", אמר בנאומו בעצרת האו"ם בניו יורק.

שלשום הודיעה אוקראינה כי כוחות הצבא שלה התקדמו מזרחה לכיוון השטחים שמוסקבה נטשה בימים האחרונים. בהודעת הצבא נאמר כי ההתקדמות תאפשר לתקוף את הצבא הרוסי באזור דונבאס. "הכובשים בפאניקה, בשל המהירות שבה הכוחות שלנו נעים, המהירות בהשבת החיים הרגילים", אמר נשיא אוקראינה זלנסקי.

בשבוע שעבר חשפו כוחות אוקראינים קבר אחים עצום שמכיל יותר מ-440 גופות בעיר איזיום, ששוחררה לאחרונה משליטה רוסית.



0 תגובות